Jag får ingen ny på garantin

 
Det är någon som precis har skrivit till mig och påstår att jag får en ny väska på garantin när min nu har gått sönder. Den personen som har skrivit  detta brukar kommentera min blogg i olika namn så jag vet inte riktigt vad han/hon heter, men jag kan säga att någon ny väska på garantin det får jag inte. Det kan jag säga med tusen procent säkerhet.  Det är ju inget produktionsfel. Skulle jag gå till butiken och säga att min väska har gått sönder under min senaste resa så kommer dom bara att säga att det är resebolaget som jag ska vända mig till. Det är ju dom som liksom har förstört väskan. 
 
 
 
Men jag skiter ju i detta nu !Jag försökte i någon timme med att ringa runt lite och gå till resebyrån och fråga, men jag förväntade mig inte så mycket. Jag lägger liksom inte mer tid på att försöka få ut någon ersättning. Det är ju bara att köpa en ny när man reser nästan gång. Mer kostar det ju inte, men det är ju gratis att försöka få ut ersättning och det hade ju varit värt besväret om allt man behövde göra hade varit att jobba lite i en timme och sen få ut några hundra. Nu blev det inte så, men det är ju skitsamma liksom.





Barajag!
10 October, kl. 22:45 | Blogg;

Men du borde kunna gå till stället du köpte väskan & säga att den inte uppfyllde dina krav, den klarade inte ens en resa, vilket en väska skall göra. Jag tror nog du kan gå till affären & klaga. Testa som sista försök, tror du lyckas bättre med det än o klaga på resebolaget faktiskt :)

milla
10 October, kl. 00:31 | Blogg;

vart är din väska sönder? för det syns ju inte på bild.....

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE